10 - 11 CZERWCA 2025 R.
KONFERENCJA HYBRYDOWA


Informacje o Konferencji

Konferencja Elektroniki, Telekomunikacji i Energetyki Studentów i Młodych Naukowców - SECON 2025 organizowana jest przez Wydział Elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej wraz z Kołem Naukowym Elektroników oraz Kołem Naukowym Energetyków. Od wielu lat organizatorom przyświeca idea tworzenia forum do merytorycznej dyskusji i zdobywania pierwszych doświadczeń w życiu naukowym przez studentów i młodych naukowców. Obszar tematyczny Konferencji zawiera najistotniejsze aspekty współczesnej elektroniki, telekomunikacji i energetyki takie jak:

  • elektroniczne systemy bezpieczeństwa,
  • sensory i systemy pomiarowe,
  • kompatybilność elektromagnetyczna,
  • cyfrowe przetwarzanie sygnałów i obrazów,
  • sztuczna inteligencja,
  • diagnostyka techniczna i medyczna,
  • Internet rzeczy,
  • elektronika i telekomunikacja w Siłach Zbrojnych RP,
  • dydaktyczne problemy elektroniki, telekomunikacji i energetyki,
  • elektroenergetyka,
  • elektronika biomedyczna.

Wszystkie wygłoszone referaty wezmą udział w Konkursie dla młodych naukowców autorów organizowanym pod patronatem Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych.  Pula nagród w konkursie to 3500 zł.  Przyznawane będą nagrody I, II i III stopnia, a także wyróżnienia

Ważne terminy

Rejestracja uczestnictwa w konferencji za pomoc formularza: LINK10 maja 2025 r.
Termin nadsyłania zgłoszeń udziału w Konferencji oraz jednostronicowych streszczeń: 19 maja 2025 r.
Termin nadsyłania pełnych tekstów referatów: 2 czerwca 2025 r.
Wysłanie informacji o zakwalifikowaniu do konferencji: do 29 maja 2025 r.

Streszczenia i referaty prosimy przesyłać na adres: secon@wat.edu.pl  w tytule wiadomości podając nazwisko oraz czy jest to streszczenie czy referat np. "Nowak - streszczenie".

Opłata za uczestnictwo w konferencji wynosi:

  • dla studentów WAT: 0 zł
  • dla uczestników nie będących studentami WAT – w przypadku uczestnictwa w trybie stacjonarnym: 500 zł
  • dla uczestników nie będących studentami WAT – w przypadku uczestnictwa w trybie zdalnym: 0 zł

Komitety Konferencji

  1. gen. bryg. prof. dr hab. inż. Przemysław WACHULAK– J. M. Rektor WAT, Honorowy Przewodniczący Komitetu Programowego
  2. płk dr hab. inż. Jan M. KELNER, prof. WAT– Dziekan Wydziału Elektroniki, Przewodniczący Komitetu Programowego
  3. prof. dr hab. inż. Andrzej DOBROWOLSKI
  4. dr inż. Artur BAJDA Artur, prof. WAT
  5. ppłk dr inż. Mariusz BEDNARCZYK
  6. dr inż. Rafał BIAŁEK
  7. płk dr inż. Jarosław BUGAJ
  8. dr inż. Grzegorz CZOPIK
  9. dr inż. Mirosław CZYŻEWSKI
  10. dr hab. inż. Jacek Jacek JAKUBOWSKI, prof. WAT
  11. dr hab. inż. Piotr KANIEWSKI, prof. WAT
  12. dr inż. Wojciech KOCAŃDA
  13. dr inż. Stanisław KONATOWSKI, prof. WAT
  14. dr inż. Paweł KWIATKOWSKI
  15. prof. dr hab. inż. Mateusz PASTERNAK
  16. mgr inż. Piotr PAZIEWSKI
  17. dr inż. Bogdan PERKA
  18. ppłk dr inż. Tadeusz SONDEJ
  19. dr hab. inż. Marek SUPRONIUK
  20. dr hab. inż. Zbigniew WATRAL, prof. WAT
  21. dr inż. Michał WIŚNIOS
  22. dr inż. Bronisław WAJSZCZYK

Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego

dr inż. Ewelina Majda-Zdancewicz

Członkowie Komitetu Organizacyjnego

  1. dr inż. PERKA Bogdan
  2. dr inż. SIECZKOWSKI Krzysztof
  3. mgr inż. KAPSKI Adrian
  4. mgr inż. STĄPÓR Paweł

Informacje dla autorów

  1. Niezbędna rejestracja za pomocą formularza: LINK
  2. Materiały konferencyjne będą wydane w formie elektronicznej .
  3. Wszystkie wygłoszone referaty wezmą udział w Konkursie dla młodych naukowców autorów organizowanym pod patronatem  Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych.  Pula nagród w konkursie to 3500 zł.
  4. Komitet Programowy konferencji na podstawie nadesłanych referatów oraz wystąpień skieruje wybrane prace do opublikowania w formie artykułów pokonferencyjnych w jednym, z następujących czasopism: Biuletyn WAT.
  5. Referaty będą prezentowane werbalnie na sesjach plenarnych oraz sesjach posterowych.
  6.  Uczestnicy zainteresowani skorzystaniem z bazy noclegowej WAT proszenie są o jak najszybszy kontakt z organizatorami.

Kontakt

Korespondencję ws. Konferencji prosimy kierować na adres:
secon@wat.edu.pl

Informacji udzielają:

  • ws. programowych: dr hab. inż. Tadeusz Sondej, prof. WAT
  • ws. organizacyjnych: dr inż. Ewelina Majda-Zdancewicz


10 czerwca 2025 r. - wtorek

GodzinaPrzedsięwzięcie
10:00 ÷ 11:00 Rejestracja uczestników, Weryfikacja dostępów zdalnych i prezentacji z prelegentami
11:00 ÷ 11: 15Otwarcie 39 Konferencji Elektroniki, Telekomunikacji i Energetyki Studentów i Młodych Naukowców SECON 2025
11:15 ÷ 11:45Wykład inauguracyjny
11:45 ÷ 12:00Przerwa kawowa
12:00 ÷ 13:15Sesja A – referaty werbalne
13:15 ÷ 13:30Przerwa kawowa
13:30 ÷ 15:15Sesja B – referaty werbalne
15:30Obiad

11 czerwca 2025 r. - środa

GodzinaPrzedsięwzięcie
9:15 ÷ 11:15Sesja C – referaty werbalne
11:15 ÷ 11:45Przerwa kawowa
11:45 ÷ 12:45Sesja D – referaty werbalne
12:45 ÷ 13:00Przerwa kawowa
13:00 ÷ 14:00Sesja E – referaty werbalne
14:00 ÷ 14:15Przerwa kawowa
14:30Podsumowanie i zamknięcie konferencji SECON 2025
16:00Piknik Wydziału Elektroniki, Wręczanie nagród oraz dyplomów