10 - 11 CZERWCA 2025 R.
KONFERENCJA HYBRYDOWA
Informacje o Konferencji
Konferencja Elektroniki, Telekomunikacji i Energetyki Studentów i Młodych Naukowców - SECON 2025 organizowana jest przez Wydział Elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej wraz z Kołem Naukowym Elektroników oraz Kołem Naukowym Energetyków. Od wielu lat organizatorom przyświeca idea tworzenia forum do merytorycznej dyskusji i zdobywania pierwszych doświadczeń w życiu naukowym przez studentów i młodych naukowców. Obszar tematyczny Konferencji zawiera najistotniejsze aspekty współczesnej elektroniki, telekomunikacji i energetyki takie jak:
- elektroniczne systemy bezpieczeństwa,
- sensory i systemy pomiarowe,
- kompatybilność elektromagnetyczna,
- cyfrowe przetwarzanie sygnałów i obrazów,
- sztuczna inteligencja,
- diagnostyka techniczna i medyczna,
- Internet rzeczy,
- elektronika i telekomunikacja w Siłach Zbrojnych RP,
- dydaktyczne problemy elektroniki, telekomunikacji i energetyki,
- elektroenergetyka,
- elektronika biomedyczna.
Patronat honorowy |
Patronat medialny |
Partnerzy |
J.M. Rektor – Komendant Wojskowej Akademii Technicznej
|
Przegląd Telekomunikacyjny – Wiadomości Telekomunikacyjne |
|
Wszystkie wygłoszone referaty wezmą udział w Konkursie dla młodych naukowców autorów organizowanym pod patronatem Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych. Pula nagród w konkursie to 3500 zł. Przyznawane będą nagrody I, II i III stopnia, a także wyróżnienia

Ważne terminy
Rejestracja uczestnictwa w konferencji za pomoc formularza: LINK: 10 maja 2025 r.
Termin nadsyłania zgłoszeń udziału w Konferencji oraz jednostronicowych streszczeń: 19 maja 2025 r.
Termin nadsyłania pełnych tekstów referatów: 2 czerwca 2025 r.
Wysłanie informacji o zakwalifikowaniu do konferencji: do 29 maja 2025 r.
Streszczenia i referaty prosimy przesyłać na adres: secon@wat.edu.pl w tytule wiadomości podając nazwisko oraz czy jest to streszczenie czy referat np. "Nowak - streszczenie".
Opłata za uczestnictwo w konferencji wynosi:
- dla studentów WAT: 0 zł
- dla uczestników nie będących studentami WAT – w przypadku uczestnictwa w trybie stacjonarnym: 500 zł
- dla uczestników nie będących studentami WAT – w przypadku uczestnictwa w trybie zdalnym: 0 zł
Komitety Konferencji
- gen. bryg. prof. dr hab. inż. Przemysław WACHULAK– J. M. Rektor WAT, Honorowy Przewodniczący Komitetu Programowego
- płk dr hab. inż. Jan M. KELNER, prof. WAT– Dziekan Wydziału Elektroniki, Przewodniczący Komitetu Programowego
- prof. dr hab. inż. Andrzej DOBROWOLSKI
- dr inż. Artur BAJDA Artur, prof. WAT
- ppłk dr inż. Mariusz BEDNARCZYK
- dr inż. Rafał BIAŁEK
- płk dr inż. Jarosław BUGAJ
- dr inż. Grzegorz CZOPIK
- dr inż. Mirosław CZYŻEWSKI
- dr hab. inż. Jacek Jacek JAKUBOWSKI, prof. WAT
- dr hab. inż. Piotr KANIEWSKI, prof. WAT
- dr inż. Wojciech KOCAŃDA
- dr inż. Stanisław KONATOWSKI, prof. WAT
- dr inż. Paweł KWIATKOWSKI
- prof. dr hab. inż. Mateusz PASTERNAK
- mgr inż. Piotr PAZIEWSKI
- dr inż. Bogdan PERKA
- ppłk dr inż. Tadeusz SONDEJ
- dr hab. inż. Marek SUPRONIUK
- dr hab. inż. Zbigniew WATRAL, prof. WAT
- dr inż. Michał WIŚNIOS
- dr inż. Bronisław WAJSZCZYK
Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego
dr inż. Ewelina Majda-Zdancewicz
Członkowie Komitetu Organizacyjnego
- dr inż. PERKA Bogdan
- dr inż. SIECZKOWSKI Krzysztof
- mgr inż. KAPSKI Adrian
- mgr inż. STĄPÓR Paweł
Informacje dla autorów
- Niezbędna rejestracja za pomocą formularza: LINK
- Materiały konferencyjne będą wydane w formie elektronicznej .
- Wszystkie wygłoszone referaty wezmą udział w Konkursie dla młodych naukowców autorów organizowanym pod patronatem Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych. Pula nagród w konkursie to 3500 zł.
- Komitet Programowy konferencji na podstawie nadesłanych referatów oraz wystąpień skieruje wybrane prace do opublikowania w formie artykułów pokonferencyjnych w jednym, z następujących czasopism: Biuletyn WAT.
- Referaty będą prezentowane werbalnie na sesjach plenarnych oraz sesjach posterowych.
- Uczestnicy zainteresowani skorzystaniem z bazy noclegowej WAT proszenie są o jak najszybszy kontakt z organizatorami.
Kontakt
Korespondencję ws. Konferencji prosimy kierować na adres:
secon@wat.edu.pl
Informacji udzielają:
- ws. programowych: dr hab. inż. Tadeusz Sondej, prof. WAT
- ws. organizacyjnych: dr inż. Ewelina Majda-Zdancewicz
10 czerwca 2025 r. - wtorek
Godzina | Przedsięwzięcie |
---|---|
10:00 ÷ 11:00 | Rejestracja uczestników, Weryfikacja dostępów zdalnych i prezentacji z prelegentami |
11:00 ÷ 11: 15 | Otwarcie 39 Konferencji Elektroniki, Telekomunikacji i Energetyki Studentów i Młodych Naukowców SECON 2025 |
11:15 ÷ 11:45 | Wykład inauguracyjny |
11:45 ÷ 12:00 | Przerwa kawowa |
12:00 ÷ 13:15 | Sesja A – referaty werbalne |
13:15 ÷ 13:30 | Przerwa kawowa |
13:30 ÷ 15:15 | Sesja B – referaty werbalne |
15:30 | Obiad |
11 czerwca 2025 r. - środa
Godzina | Przedsięwzięcie |
---|---|
9:15 ÷ 11:15 | Sesja C – referaty werbalne |
11:15 ÷ 11:45 | Przerwa kawowa |
11:45 ÷ 12:45 | Sesja D – referaty werbalne |
12:45 ÷ 13:00 | Przerwa kawowa |
13:00 ÷ 14:00 | Sesja E – referaty werbalne |
14:00 ÷ 14:15 | Przerwa kawowa |
14:30 | Podsumowanie i zamknięcie konferencji SECON 2025 |
16:00 | Piknik Wydziału Elektroniki, Wręczanie nagród oraz dyplomów |