Wydział Elektroniki w dniach 10-11 czerwca 2025 r. organizuje w formie hybrydowej XXXIX Konferencję Elektroniki, Telekomunikacji i Energetyki Studentów i Młodych Naukowców SECON 2025. Celem konferencji jest aktywizacja studentów i doktorantów zarówno Wydziału Elektroniki jak i całej Uczelni. Partnerami konferencji są firmy KenBIT Sp. z o.o. oraz WB ELECTRONICS. Patronat medialny objął Przegląd Telekomunikacyjny – Wiadomości Telekomunikacyjne. Patronat honorowy objął J.M. Rektor – Komendant Wojskowej Akademii Technicznej – gen. bryg. prof. dr hab. inż. Przemysław WACHULAK. 

Od wielu lat organizatorom przyświeca idea tworzenia forum do merytorycznej dyskusji i zdobywania pierwszych doświadczeń w życiu naukowym przez studentów i młodych naukowców. Obszar tematyczny Konferencji zawiera najistotniejsze aspekty współczesnej elektroniki, telekomunikacji i energetyki takie jak: systemy bezpieczeństwa, sensory i systemy pomiarowe, kompatybilność elektromagnetyczna, cyfrowe przetwarzanie sygnałów i obrazów, elektroenergetyka, systemy łączności, sztuczna inteligencja, diagnostyka techniczna i medyczna, Internet rzeczy, elektronika i telekomunikacja w Siłach Zbrojnych RP, dydaktyczne problemy elektroniki, telekomunikacji i energetyki. 

Wszystkie wygłoszone referaty wezmą udział w Konkursie dla młodych naukowców autorów organizowanym pod patronatem Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych.  Pula nagród w konkursie to 3500 zł.  Przyznawane będą nagrody I, II i III stopnia, a także wyróżnienia

Ważne terminy

Rejestracja uczestnictwa w konferencji za pomoc formularza: LINK10 maja 2025 r.
Termin nadsyłania zgłoszeń udziału w Konferencji oraz jednostronicowych streszczeń: 19 maja 2025 r.
Termin nadsyłania pełnych tekstów referatów: 2 czerwca 2025 r.
Wysłanie informacji o zakwalifikowaniu do konferencji: do 29 maja 2025 r.

Opłata za uczestnictwo w konferencji wynosi:

  • dla studentów WAT: 0 zł
  • dla uczestników nie będących studentami WAT – w przypadku uczestnictwa w trybie stacjonarnym: 500 zł
  • dla uczestników nie będących studentami WAT – w przypadku uczestnictwa w trybie zdalnym: 0 zł

Informacje dla autorów

  1. Niezbędna rejestracja za pomocą formularza: LINK
  2. Materiały konferencyjne będą wydane w formie elektronicznej .
  3. Wszystkie wygłoszone referaty wezmą udział w Konkursie dla młodych naukowców autorów organizowanym pod patronatem  Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych.  Pula nagród w konkursie to 3500 zł.
  4. Komitet Programowy konferencji na podstawie nadesłanych referatów oraz wystąpień skieruje wybrane prace do opublikowania w formie artykułów pokonferencyjnych w jednym, z następujących czasopism: Biuletyn WAT.
  5. Referaty będą prezentowane werbalnie na sesjach plenarnych oraz sesjach posterowych.
  6.  Uczestnicy zainteresowani skorzystaniem z bazy noclegowej WAT proszenie są o jak najszybszy kontakt z organizatorami.

Kontakt

Korespondencję ws. Konferencji prosimy kierować na adres: secon@wat.edu.pl

Informacji udzielają:

  • ws. programowych: dr hab. inż Tadeusz Sondej
  • ws. organizacyjnych: dr inż. Ewelina Majda-Zdancewicz

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!