Wydział Elektroniki w dniach 10-11 czerwca 2025 r. organizuje w formie hybrydowej XXXIX Konferencję Elektroniki, Telekomunikacji i Energetyki Studentów i Młodych Naukowców SECON 2025. Celem konferencji jest aktywizacja studentów i doktorantów zarówno Wydziału Elektroniki jak i całej Uczelni. Partnerami konferencji są firmy KenBIT Sp. z o.o. oraz WB ELECTRONICS. Patronat medialny objął Przegląd Telekomunikacyjny – Wiadomości Telekomunikacyjne. Patronat honorowy objął J.M. Rektor – Komendant Wojskowej Akademii Technicznej – gen. bryg. prof. dr hab. inż. Przemysław WACHULAK.

Od wielu lat organizatorom przyświeca idea tworzenia forum do merytorycznej dyskusji i zdobywania pierwszych doświadczeń w życiu naukowym przez studentów i młodych naukowców. Obszar tematyczny Konferencji zawiera najistotniejsze aspekty współczesnej elektroniki, telekomunikacji i energetyki takie jak: systemy bezpieczeństwa, sensory i systemy pomiarowe, kompatybilność elektromagnetyczna, cyfrowe przetwarzanie sygnałów i obrazów, elektroenergetyka, systemy łączności, sztuczna inteligencja, diagnostyka techniczna i medyczna, Internet rzeczy, elektronika i telekomunikacja w Siłach Zbrojnych RP, dydaktyczne problemy elektroniki, telekomunikacji i energetyki.
Wszystkie wygłoszone referaty wezmą udział w Konkursie dla młodych naukowców autorów organizowanym pod patronatem Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych. Pula nagród w konkursie to 3500 zł. Przyznawane będą nagrody I, II i III stopnia, a także wyróżnienia

Ważne terminy
Rejestracja uczestnictwa w konferencji za pomoc formularza: LINK: 10 maja 2025 r.
Termin nadsyłania zgłoszeń udziału w Konferencji oraz jednostronicowych streszczeń: 19 maja 2025 r.
Termin nadsyłania pełnych tekstów referatów: 2 czerwca 2025 r.
Wysłanie informacji o zakwalifikowaniu do konferencji: do 29 maja 2025 r.
Opłata za uczestnictwo w konferencji wynosi:
- dla studentów WAT: 0 zł
- dla uczestników nie będących studentami WAT – w przypadku uczestnictwa w trybie stacjonarnym: 500 zł
- dla uczestników nie będących studentami WAT – w przypadku uczestnictwa w trybie zdalnym: 0 zł
Informacje dla autorów
- Niezbędna rejestracja za pomocą formularza: LINK
- Materiały konferencyjne będą wydane w formie elektronicznej .
- Wszystkie wygłoszone referaty wezmą udział w Konkursie dla młodych naukowców autorów organizowanym pod patronatem Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych. Pula nagród w konkursie to 3500 zł.
- Komitet Programowy konferencji na podstawie nadesłanych referatów oraz wystąpień skieruje wybrane prace do opublikowania w formie artykułów pokonferencyjnych w jednym, z następujących czasopism: Biuletyn WAT.
- Referaty będą prezentowane werbalnie na sesjach plenarnych oraz sesjach posterowych.
- Uczestnicy zainteresowani skorzystaniem z bazy noclegowej WAT proszenie są o jak najszybszy kontakt z organizatorami.
Kontakt
Korespondencję ws. Konferencji prosimy kierować na adres: secon@wat.edu.pl
Informacji udzielają:
- ws. programowych: dr hab. inż Tadeusz Sondej
- ws. organizacyjnych: dr inż. Ewelina Majda-Zdancewicz
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
