Zasady przyjęcia w ramach przeniesienia reguluje Regulamin Studiów w WAT § 28.
Student może ubiegać się o przyjęcie w ramach przeniesienia pod warunkami:
- przeniesienie studenta z innej uczelni wymaga pisemnej zgody rektora uczelni, którą opuszcza
 - nie jest skreślony z listy studentów uczelni, którą chce opuścić,
 - ma zaliczony minimum 1 pełny (bez warunków) semestr nauki,
 - wypełnił wszystkie obowiązki wynikające z przepisów obowiązujących w uczelni, którą opuszcza.
 
Student, ubiegający się o przyjęcie w ramach przeniesienia, składa w dziekanacie pok. 9 Wniosek do Rektora WAT dotyczący przeniesienia z innej uczelni wraz z załącznikami:
- zgodę i opinię właściwej osoby kierującej jednostką organizacyjną uczelni, w której studiuje,
 - dotychczasowy przebieg studiów poświadczony przez uczelnię dokumentacja przebiegu studiów (karta przebiegu studiów, karty informacyjne zaliczonych zajęć( sylabus)).
 - dowód wpłaty potwierdzający opłatę rekrutacyjną w kwocie 85 zł.
 
Termin składania wniosków: minimum 14 dni przed rozpoczęciem semestru, od którego kandydat chciałby kontynuować kształcenie w Wydziale Elektroniki WAT.
- Dziekanat Wydziału
 - Wzory dokumentów
 - Harmonogram Roku Akademickiego
 - Proces dyplomowania
 - Karty Informacyjne Przedmiotów
 - Plany studiów
 - Plany zajęć
 - Powtarzanie zajęć
 - Praktyki zawodowe
 - Przeniesienie z innej uczelni
 - Rejestracja na kolejny semestr
 - Wybór specjalności
 - Stypendia
 - Studia indywidualne
 - Wsparcie studenta
 - Wydziałowa Rada Studentów
 - Frequently Asked Questions
 
EN
PL