Zasady przyjęcia w ramach przeniesienia reguluje Regulamin Studiów w WAT § 28.
Student może ubiegać się o przyjęcie w ramach przeniesienia pod warunkami:
- przeniesienie studenta z innej uczelni wymaga pisemnej zgody rektora uczelni, którą opuszcza
- nie jest skreślony z listy studentów uczelni, którą chce opuścić,
- ma zaliczony minimum 1 pełny (bez warunków) semestr nauki,
- wypełnił wszystkie obowiązki wynikające z przepisów obowiązujących w uczelni, którą opuszcza.
Student, ubiegający się o przyjęcie w ramach przeniesienia, składa w dziekanacie pok. 9 Wniosek do Rektora WAT dotyczący przeniesienia z innej uczelni wraz z załącznikami:
- zgodę i opinię właściwej osoby kierującej jednostką organizacyjną uczelni, w której studiuje,
- dotychczasowy przebieg studiów poświadczony przez uczelnię dokumentacja przebiegu studiów (karta przebiegu studiów, karty informacyjne zaliczonych zajęć( sylabus)).
- dowód wpłaty potwierdzający opłatę rekrutacyjną w kwocie 85 zł.
Termin składania wniosków: minimum 14 dni przed rozpoczęciem semestru, od którego kandydat chciałby kontynuować kształcenie w Wydziale Elektroniki WAT.
- Dziekanat Wydziału
- Wzory dokumentów
- Harmonogram Roku Akademickiego
- Proces dyplomowania
- Karty Informacyjne Przedmiotów
- Plany studiów
- Plany zajęć
- Powtarzanie zajęć
- Praktyki zawodowe
- Przeniesienie z innej uczelni
- Rejestracja na kolejny semestr
- Wybór specjalności
- Stypendia
- Studia indywidualne
- Wsparcie studenta
- Wydziałowa Rada Studentów
- Frequently Asked Questions