Wydział Elektroniki w dniach 11-12 czerwca 2024 r. organizuje w formie hybrydowej XXXVIII Konferencję Elektroniki, Telekomunikacji i Energetyki Studentów i Młodych Naukowców SECON 2024. Celem konferencji jest aktywizacja studentów i doktorantów zarówno Wydziału Elektroniki jak i całej Uczelni.
Patronat honorowy objął J.M. Rektor – Komendant Wojskowej Akademii Technicznej – gen. bryg. prof. dr hab. inż. Przemysław WACHULAK.
Od wielu lat organizatorom przyświeca idea tworzenia forum do merytorycznej dyskusji i zdobywania pierwszych doświadczeń w życiu naukowym przez studentów i młodych naukowców. Obszar tematyczny Konferencji zawiera najistotniejsze aspekty współczesnej elektroniki, telekomunikacji i energetyki takie jak: systemy bezpieczeństwa, sensory i systemy pomiarowe, kompatybilność elektromagnetyczna, cyfrowe przetwarzanie sygnałów i obrazów, elektroenergetyka, systemy łączności, sztuczna inteligencja, diagnostyka techniczna i medyczna, Internet rzeczy, elektronika i telekomunikacja w Siłach Zbrojnych RP, dydaktyczne problemy elektroniki, telekomunikacji i energetyki.
Ważne terminy
Termin nadsyłania zgłoszeń udziału w Konferencji oraz jednostronicowych streszczeń: 20 maja 2024 r.
Termin nadsyłania pełnych tekstów referatów: 31 maja 2024 r.
Wysłanie informacji o zakwalifikowaniu do konferencji: do 25 maja 2024 r.
Opłata za uczestnictwo w konferencji wynosi:
- dla studentów Wydziału: 0 zł
- dla uczestników nie będących studentami WEL – w przypadku uczestnictwa w trybie stacjonarnym: 500 zł
- dla uczestników nie będących studentami WEL – w przypadku uczestnictwa w trybie zdalnym: 0 zł
Informacje dla autorów
- Materiały konferencyjne będą wydane w formie elektronicznej .
- Komitet Programowy konferencji na podstawie nadesłanych referatów oraz wystąpień skieruje wybrane prace do opublikowania w formie artykułów pokonferencyjnych w jednym, z następujących czasopism: Elektronika – konstrukcje, technologie, zastosowania oraz Biuletyn WAT – wymagane uiszczenie opłaty.
- Referaty będą prezentowane werbalnie na sesjach plenarnych oraz sesjach posterowych.
- Uczestnicy zainteresowani skorzystaniem z bazy noclegowej WAT proszenie są o jak najszybszy kontakt z organizatorami.
Kontakt
Korespondencję ws. Konferencji prosimy kierować na adres:
secon@wat.edu.pl
Informacji udzielają:
- ws. programowych: dr hab. inż Jacek Jakubowski
- ws. organizacyjnych: dr inż. Ewelina Majda-Zdancewicz
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie.